اجتماعیفناوری

دوگانه سوزشدن رايگان بيش‌از 8 هزار خودرو در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از گازسوز شدن رایگان 8 هزار و 34 دستگاه خودروی سواری و وانت بار عمومي و آژانس در اين منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین امین روستایی عنوان کرد: از ابتداي روی كار آمدن دولت مردمی سيزدهم در اين استان تا کنون بيش از 8 هزار دستگاه از انواع خودروهای واجد شرایط با استفاده از تسهيلات بلاعوض وزارت نفت دوگانه سوز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پروژه دوگانه سوزشدن خودروهای اینترنتی و آژانس (اسنپ) نیز در جریان است، از عزم دولت در توسعه سبد سوخت خبر داد.

وی با بيان اينكه هزينه‌ها براي گازسوز كردن خودروها، نسبت به ظرفيت مخازن و تجهيزات لازم و نوع خودرو متفاوت است بيان كرد: به طور ميانگين دوگانه‌سوز كردن هر خودرو حدود 150 ميليون‌ريال هزينه دربردارد، كه خوشبختانه وزارت نفت اين هزينه را متقبل شده‌است.

اين مقام مسئول ادامه داد: کارشناسان منطقه، به طور مستمر از 9 کارگاه مجاز تبدیل در استان بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را مورد نظارت و پایش قرار مي دهند.

روستایی افزود: تنوع بخشی در سبد سوخت داراي مزيت‌های متعددی است، و در ادامه سياست‌های حمايتی دولت سيزدهم تمامی هزینه‌های گازسوزکردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) و همچنین حدود۸۰ درصد از هزينه مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها رايگان است.

وی اظهار داشت: برای هر دو دسته از مشمولان طرح، متقاضیان باید در سامانه اینترنتی GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کرده، کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در صف انتظار قرار گيرند تا به محض اعلام، براي دوگانه سوز شدن خودروي خود مراجعه داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن