اجتماعیعلمی و دانشگاهی

۲۳۸۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد ملایر

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از تحت پوشش بودن ۲۳۸۰ دانش آموز و دانشجو خبر داد و گفت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در عناوین مختلف به این دانش آموزان و دانشجویان کم برخوردار مساعدت مالی صورت می‌گیرد.

علی خراسانی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین؛ افزود: استقرار پایگاه های جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان ملایر در میادین شهرها امروز پنجشبه ۳۰ شهریور برگزار شده و روز جمعه در مصلی‌های نماز جمعه این پایگاه ها برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه های جشن عاطفه‌ها در هفته اول مهر در مدارس استقرار می یابد، اظهار کرد:جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها از ۱۵ مردادماه برقرار شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

ابن مقام مسئول با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده صرف هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند می شود، گفت : در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و ۱۸۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)ملایر افزود: تاکنون ۱۵۰ میلیون تومان به صورت نقد و کالا در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان برگزاری این جشن در مهر ماه به یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برسد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۵۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، ادامه داد: در هفته اول یا دوم مهرماه زنگ عاطفه‌ها را در مدارس خواهیم داشت و تعداد ۳۰ هزار پاکت جمع‌آوری جشن عاطفه ها بین دانش‌آموزان مدارس توزیع می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن