اجتماعیفرهنگ و هنر

جشنواره استانی تئاتر تک همدان با معرفی برترین ها پایان گرفت

با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و جمع کثیری از هنرمندان و علاقمندان تئاتر، نخستین جشنواره تئاتر تک استان همدان در ملایر با معرفی برترین ها،به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ؛ نخستین جشنواره استانی تئاتر تک ملایر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر توسط “موسسه فرهنگی هنری باران نگاه نو اندیش” و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ملایر برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در این رابطه گفت: هدف این جشنواره ترویج فرهنگ والای اسلامی ایرانی، شکوفایی استعدادهای تازه و بهره برداری از تجربیات پیشکسوتان حوزه نمایش با محوریت مونولوگ های شاخص ادبیات ایران و جهان است.
فرشاد کشاورزیان افزود: بعد از بررسی هیئات داوران، برترین های جشنواره معرفی و از برگزیدگان، در سه بخش بازیگری زن، بازیگری مرد و کارگردانی، با لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره، تقدیر به عمل آمد.

وی اظهار کرد: در بخش طراحی صحنه نمایش «آلسست» به کارگردانی «مونا شافعی» از ملایر، در بخش نمایشنامه، «آنا ترابی»با نمایشنامه «عروس» از ملایر، در بخش موسیقی آهنگساز نمایش «دهانی پر از سیب»، “داود عباسی” از همدان و در بخش بازیگری زن «منصوره سیف نهاوندی» برای نمایش «نعره»از نهاوند، حائز رتبه برتر شدند.

ابن مقام مسئول ادامه داد: رتبه دوم بازیگری زن به “منیره قاضی‌زاده” برای نمایش «کتک خوره به پستو» از همدان،
رتبه سوم بازیگری زن به طور مشترک به «زهرا فرخزادی» برای نمایش «آلسست» از ملایر و «فاطمه عسگری» برای نمایش «سکوت» از ملایر و رتبه نخست بازیگری به بازیگر نمایش «گفتگو باباد» ، «زهرا دلاور» از همدان رسید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: رتبه سوم بازیگری مرد به بازیگر نمایش «عروس»، «آرسام دشتی» از ملایر
رتبه دوم بازیگری مرد به «حسین عباسپور» برای نمایش «آریگاتو» از ملایر و «مهدی عسگری» برای نمایش «آب مثل صلح» از ملایر
و رتبه نخست بازیگری مرد به بازیگر نمایش «دهانی پر از سیب»، «امیر حسین شاهقدمی» از همدان، تعلق گرفت.

کشاورزیان خاطرنشان کرد: در بخش کارگردانی «زهرا دلاور» برای نمایش «گفتگو باباد» از همدان و «حسین عباسپور» برای نمایش «آریگاتو» از ملایر و در بخش نمایش‌های «گفتگو با باد» به کارگردانی «زهرا دلاور» از همدان و «آریگاتو» به کارگردانی «حسین عباس‌پور» از ملایر به هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن