اجتماعی

ساماندهی مشاغل مزاحم از رسالت‌های بر زمین مانده مدیریت شهری

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم از رسالت‌های بر زمین مانده مدیریت شهری و شهرداری است، گفت: تملک پهنه‌هایی در حریم شهر با مشارکت اصناف به منظور تحقق این امر ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین علی رضایی با اشاره به ضرورت فعالیت پلیس پیشگیری شهرداری، بیان کرد: افراد پلیس پیشگیری در میدان عمل با متخلفین مواجه می‌شوند و موظف به مقابله با آنها هستند.


وی با تأکید بر اینکه نیروهای پلیس پیشگیری باید آموزش‌های لازم را فراگرفته و با کسب مهارت، متناسب با هر موضوعی رفتار کنند، یادآور شد: وظیفه ما حمایت از فعالان در این حوزه است.


رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم از رسالت‌های بر زمین مانده مدیریت شهری و شهرداری است و تملک پهنه‌هایی در حریم با مشارکت اصناف به منظور تحقق این امر ضروری است.
رضایی با تأکید بر اینکه به منظور برقراری انضباط شهری به ساماندهی مشاغل مزاحم نیازمندیم، گفت: قبل از تصویب طرح جامع و تفصیلی، فرصت مناسبی برای تعیین پهنه است و باید اقدامات لازم در این راستا انجام و گام‌های موثری برداشته شود.


وی در ادامه با بیان اینکه در برخی محافل و مجالس می‌شنویم که علت ناکارآمدی شهرداری از نظر نیروی انسانی ورود نیروها با سفارش برخی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری است، اضافه کرد: جذب نیرو به سفارش افراد باعث تورم نیرو در شهرداری شده اما شهرداری از نظر نیروهای فنی و توانمند با مشکل جدی مواجه شده است.


رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: اگر با شگردهای مختلف به این کار دست زده و عامل بی‌انضباطی و بهره‌وری پایین در شهرداری شویم، در محضر پروردگار مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن