اجتماعیعلمی و دانشگاهی

فشار بیش از حد برخی از معلمان، نارضایتی والدین را به دنبال دارد

فرماندار همدان گفت: فشار بیش از حد و سخت‌گیری برخی از معلمان استرس دانش آموزان و نارضایتی والدین را بدنبال دارد.


به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین مسلم مخفی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت : متاسفانه گزارش‌هایی از برخی معلمان و مراکز آموزشی بویژه در مقطع متوسطه داریم که حاکی از انتظارات غیر ضروری از دانش آموزان برای تهیه و فراگیری کتابهای کمک درسی است.


وی با بیان اینکه فشار بیش از حد و سخت گیری برخی از معلمان استرس دانش آموزان و نارضایتی والدین را بدنبال دارد افزود : تنوع کتابهای غیر درسی، کمک آموزشی و میزان فروش این کتابها با توصیه برخی از معلمان باعث شده اصل کتاب درسی دانش آموزان به حاشیه برود و هزینه‌هایی را نیز به والدین دانش آموزان تحمیل کند.

فرماندار همدان از تشکیل کارگروه ویژه پیگیری و رسیدگی مشکلات مدارس روستایی خبر داد و اظهار کرد: در مدارس روستایی با شرایط متفاوت از مدارس سطح شهر مواجه هستیم که لازم است ضمن تشکیل کارگروهی از ظرفیت بخشداری، دهیاری، خیرین، شوراهای اسلامی و سایر افراد تاثیرگذار در روستاها برای رفع مشکلات مدارس روستایی استفاده شود.

وی افزود : با توجه به فرا رسیدن فصل سرد توجه مدیران مدارس به سیستم گرمایشی مدارس و ایمنی آن مورد تاکید است تا ضمن فراهم نمودن فضای آموزشی با دمای مناسب برای دانش آموزان از هر گونه مخاطره احتمالی پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری 20 درصد اعتبارات شهرستان را به نوسازی مدارس اختصاص دادیم تصریح کرد : مشکل انشعابات برخی از مدارس با هماهنگی دستگاههای خدماتی قابل حل است و نوسازی مدارس در این راستا هر چه سریعتر پیگیری و اقدام نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن