ورزشی

حضور هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی بانوان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون هندبال ” الناز یار محمدی توسکی” بانوی ورزشکار ملایری به پنجمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشور دعوت شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: الناز یارمحمد توسکی”؛ سنگر بان تیم هندبال ملایر که امسال درخدمت فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است، طی حکمی از سوی فدراسیون هندبال در پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بانوان کشور برای حضور در رقابت های جهانی دانمارک دعوت شد.

وی اظهارکرد: تیم ملی هندبال بانوان کشور با ترکیب 18 نفراز برترین های ایران در اردوهای آمادگی به سرمی برد و خود را برای حضوردر رقابت های جهانی دانمارک آماده می کند و حضور چشمگیر و پر افتخار این بانوی ملایری به عنوان دروازه بان این تیم از افتخارات ورزشی ملایر و استان همدان به شمار می رود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:” یارمحمدی توسکی”، پیش از این سنگربانی تیم های ملی نوجوانان و جوانان تیم ملی ایران را نیز در کارنامه خود دارد که با اقتدار در قهرمانی نوجوانان اسیا و نایب قهرمانی جوانان آسیا و کسب سهمیه حضور در رقابت های جهانی جوانان سهم بسزایی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه به افتخارات پی در پی در ورزش قایقرانی شهرستان اشاره کرد و گفت: ” فاطمه زندی” ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با کسب دو مدال درخشان نقره و برنز مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور در آب های آرام افتخاری دیگر آفرید.

سپهری نیا بیان کرد: مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور آب های‌آرام بانوان به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ١٨ استان برگزار شد و ” فاطمه زندی” تنها نماینده استان همدان در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: ” زندی ” با حضوری قدرتمند در این دوره از رقابت ها توانست با همت و تلاشی خستگی ناپذیر در کانوی یک نفره در دو ماده ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر با ترتیب دو مدال درخشان نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کند و با اقتدار بر سکوی نایب قهرمانی و سومی آن بایستد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن