اجتماعیفرهنگ و هنر

افتتاح نمایشگاه مدلسازی و طراحی ۳ بعدی “مبل و منبت”

با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و جمعی از هنرمندان، نمایشگاه مدلسازی و طراحی سه بعدی “مبل و منبت” توسط هنرمند توانای ملایری”محیا لطیفی” برای نخستین بار در جهانشهر ملایر (شهر جهانی مبلمان منبت) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ در این نمایشگاه بیش از ۴۳ اثر هنری زیبا که نشان از ذهن خلاق طراح آثار دارد ، در قاب دید هنردوستان و علاقه مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا ۱۶ آذر از ساعت ۸ تا ۱۴ برای بازدید عموم در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر واقع در شهرک ولیعصر، میدان قائم(عج) دایر است و هنرمندان، نمایشگاه داران و کارگاه های مبل و منبت، می‌توانند برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه آموزش خانواده با موضوع “فرزند پروری” و “جوانی جمعیت” و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، یکی دیگر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ستاره های یاسین است که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برگزار شد.

در این کارگاه دکتر چگینی استاد دانشگاه و مدرس کارگاه، در خصوص فواید فرزند پروری و جوانی جمعیت مطالبی را برای حاضرین بیان کرد و گفت: همه می دانیم اعضای خانواده مانند شاخه های یک درخت هستند که در جهات مختلف رشد می کنند اما ریشه آنها در جای خود باقیست. 

این مدرس دانشگاه افزود: برای داشتن یک خانواده با ریشه سالم و پرنشاط، حتما لازم است پدران و مادران در جلسات کارگاه آموزش خانواده حضور یابند چرا که پدر و مادر ستون و بنیان خانواده بوده و همسویی این دو باهم در مسیر تعلیم و تربیت، موفقیت را دوچندان می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن