اجتماعیفرهنگ و هنر

راهیابی سه نمایش از ملایر به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری چشمه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از راهیابی سه نمایش از “گروه هنری یاس کبود” وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به مرحله کشوری نخستین جشنواره فرهنگی هنری چشمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ فرشاد کشاورزیان با بیان اینکه نخستین جشنواره فرهنگی هنری چشمه هشتگرد در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، ادبیات، پادکست و فیلم و عکس برگزار می شود، گفت: بخش نمایشی این جشنواره در دو قسمت صحنه‌ای و خیابانی در تیرماه امسال فراخوان داد.

وی اظهار کرد: در نهایت ۱۱۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید وپس از داوری‌های انجام شده، ۲۴ اثر به مرحله پایانی این رویداد کشوری در استان البرز راه یافتند.

کشاورزیان افزود: سه نمایش از “گروه هنری یاس کبود” وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، در این جشنواره پذیرفته شد، که شامل نمایش‌ “تبر” با موضوع پیچ و خم های سخت زندگی به کارگردانی فروزان حسینی در بخش صحنه‌ای و نمایش های “جولا” با موضوع جنگ های تاریخی ایران از گذشته تا دفاع مقدس و ایستادگی مردم به کارگردانی مهدی روزبهانی و “خط پایان” با موضوع تاثیر اقدامات شخصیت های مهم سیاسی و فرهنگی دنیا در حق بشریت به کارگردانی فروزان حسینی در بخش خیابانی هستند.

گفتنی است؛ جشنواره فرهنگی هنری چشمه ۲۷ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در هشتگرد برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن