اجتماعی

بازدید سوخت‌رسانان از طرح‌های زیست‌محیطی استان همدان

مسئولین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تاسیسات تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی بوعلی و مدیریت پسماند شهری بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین امین روستایی بیان کرد: اجرای طرح های مختلف زیست محیطی در دستور کار مدیریت منطقه همدان قرار دارد.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح های آموزشی و برنامه های توسعه محور زیست محیطی در تأسیسات و عملیات انبارهای نفت، گروهی از مسئولین واحدها، رئیس و کارکنان واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست در معیت نماینده استانداری ۲۰ آذرماه جاری از مراکز تصفیه پسماندهای شهری و صنعتی بازدید کردند.

روستایی از اجرای طرح مهم کهاب (کاهش، هدایت و انتقال بخارات فرآورده های نفتی) در انبارهای نفت، مخازن حمل و نقل سوخت و جایگاه های عرضه بنزین خبر داد.

بر پایه این  گزارش، حمید رضا کریمی، رئیس hse (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) منطقه نیز در این خصوص گفت: این برنامه آموزشی شامل بازدید از فرآیندهای چندگانه و مراحل مختلف تصفیه فاضلاب صنعتی شهرک بوعلی، استحصال آب برای مصارف گوناگون آبیاری فضای سبز و استفاده در صنایع بود.

وی ادامه داد: در مرحله بعد از سایت دفن بهداشتی زباله شهر همدان و تأسیسات تفکیک و بازیافت زباله های شهری با ظرفیت ۲۵۰ تن در روز دیدن شد و توضیحات لازم و مفید توسط مسئولین ذیربط ارائه شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن