اجتماعی

رسیدگی دادستانی به مشکلات ۴ هزار نفر در ملاقات مردمی

دادستان همدان از رسیدگی به مشکلات ۴ هزار نفر از مراجعه‌کنندگان به این مرجع قضایی در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: نزدیک به ۷۰ درصد درخواست‌های مردمی منتهی به نتیجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین حسن خانجانی ظهر امروز در حاشیه ملاقات مردمی در دادسرا به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر از رسیدگی به مشکلات ۴ هزار نفر از مراجعه‌کنندگان به این مرجع قضایی در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و افزود: نزدیک به ۷۰ درصد درخواست‌های مردمی منتهی به نتیجه شده است.

وی گفت: این ملاقات‌ها منحصر به مناسبت‌هایی مانند دهه مبارک فجر نیست، بلکه مستمر در طول سال و هر دوشنبه‌ و بعضاً با حضور در مساجد و در روزهای دیگر هفته، توسط این دادستانی و معاونان انجام می‌شود.

دادستان همدان با بیان اینکه این مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند و حق بزرگی بر گردن تک تک مسوولان دارند، عنوان کرد: ما خود را موظف به پاسخگویی به مردم و گره‌گشایی از مشکلاتشان در حیطه کاری خود می‌دانیم.

وی عمده مشکلات مردمی مطرح شده را با دستگاه‌هایی اجرایی عنوان کرد و گفت: درخواست مرخصی از زندان و یا پابند الکترونیکی، رأی باز و رأی کار، عفو و بخشودگی، مساعدت در امور وثیقه و اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع از دیگر تقاضاهای مراجعه‌کنندگان بوده است.

خانجانی با تأکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم و تکریم آنان از اصول انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در جلسات پرسش و پاسخ با گروه‌های مردم‌نهاد و یا دانشجویی نیز مسایل و مشکلات مردمی مطرح و پیگیر‌ی‌های لازم در این باره انجام گرفته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن