فناوری

سرعت اینترنت ملایری ها ۸۰ برابر افزایش می یابد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با دکتر عیسی زارع پور ملاقات کرد که این دیدار نتایج و دستاوردهای خوب و بی‌نظیری برای مردم ملایر و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در ملایر را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ مطالبه در مورد بهسازی و توسعه زیرساخت‌های مربوط به اینترنت در شهرستان ملایر، مهمترین مطالبه دکتر هادی بیگی نژاد به عنوان مردم ملایر از وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران بود.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن اخذ دستور وزیر ارتباطات خطاب به شرکت مجری طرح توسعه فیبر نوری کشور، اجرای این طرح در ملایر را کلید زد و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری شاهد اتمام آن باشیم.

اجرای این طرح در شهرستان ملایر، سرعت اینترنت را تا ۸۰ برابر افزایش می‌دهد و در واقع یک زیرساخت مهم برای توسعه تکنولوژی و کسب و کارهای مختلف در آینده شهر ملایر خواهد بود.

علاوه بر این، در مورد استقرار زیرساخت اینترنت و دسترسی به شبکه تلفن همراه در روستاهای واشان و رضوانکده که فاقد سایت هستند، دستور مساعد وزیر ارتباطات اخذ شد، همچنین ۹ روستا نیز که نیاز به ارتقای سطح اینترنت و تکنولوژی شبکه ارتباطی از 2G به 4G دارند در جریان ارتقا قرار گرفتند.

پس از دیدار بیگی نژاد نماینده مردم ملایر با وزیر ارتباطات و اخذ دستورات لازم برای اجرای پروژه فیبرنوری در شهرستان ملایر برگزار شد، در این جلسه راهبردی برای شهرستان ملایر که تاثیر قابل توجهی در زیرساخت‌های اتصال به اینترنت توسط مردم و کسب و کارها خواهد داشت، هادی بیگی‌ نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون انرژی، فرماندار ملایر، مدیر کل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، رییس اداره مخابرات، شهردار ملایر، بخشدار مرکزی ملایر، مدیر واحد برنامه ریزی شرکت فناپ تلکام و سرپرست اداره مخابرات منطقه، حضور داشتند.

بیگی نژاد ابراز امیدواری کرد: با اجرای پروژه فیبر نوری در ملایر که پای انجام آن ایستاده‌ایم و همه مسئولین شهر هم برای همین امر در اینجا حاضر شده اند، سرعت اینترنت مردم و کسب و کارها در شهرستان تا ۸۰ برابر افزایش خواهد کرد.

در این نشست مقرر شد هرچه سریعتر شهردار، نماینده شرکت فناپ تلکام و همچنین شرکت مخابرات استان، پس از نشست و انجام مذاکرات مربوطه، عقد قرارداد و شروع فرآیند اجرایی را آغاز کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن