اجتماعیکشاورزی

کاشت ۵۰۰ اصله نهال در تپه بام ملایر

به مناسبت هفته منابع طبیعی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر و با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، با شعار ” ایران سرسبز، ایران قوی” بیش از ۵۰۰ اصله نهال با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، توسعه مشارکت عمومی، فرهنگ‌سازی و تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط ‌زیست در تپه بام ملایر کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری ملایر، با اشاره به اهمیت درختکاری در حفظ و بهبود محیط ‌زیست شهری و ایجاد فضای سبز و پرنشاط برای شهروندان، گفت: هفته‌ منابع طبیعی قرار همیشگی ما با طبیعت، برای بهترشدن نگاه‌مان و مراقبت بیشتر از این سرمایه عظیم خدادادی است که به ‌امانت به دست بشر سپرده شده است.

حسین بابائی با بیان اینکه فضای سبز و درختان شهری به عنوان سرمایه ملی و عمومی متعلق به همه شهروندان است و مراقبت از آن باید همیشگی باشد، ادامه داد: هفته درختکاری فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ درختکاری است و امیدواریم با اجرای طرح های متنوع بتوانیم در مسیر توسعه فضای سبز شهری جهان شهر ملایر گام‌های جدی‌تری برداریم.

وی احداث بوستان جدید کوی شهید زرینی، اتمام پروژه بوستان شقایق، بهسازی بوستان های شهید فراهانی، عفاف، جنگل خلبان، بلوار سادات و تکمیل بخشی از فضای سبز مجموعه گردشگری جهان کوچک را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری در راستای توسعه همگون فضای سبز در سطح شهر عنوان کرد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم جوایز برگزیدگان مسابقه نقاشی ” ایران سرسبز، ایران قوی” و مسابقه عکاسی ” برگ، برگ رای ما یعنی برگ سبزی بر درخت سبز ایران” اهدا شد و سپس شرکت‌کنندگان اقدام به غرس نهال در تپه پرچم مجموعه تفریحی بام ملایر کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن