اجتماعی

کشف بیش از 4 تن سنگ سیلیس قاچاق

فرمانده انتظامی ملایر از توقیف چهار دستگاه نیسان و کشف چهار تن و 500 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق توسط ماموران فرماندهی انتظامی بخش “زند” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان، ماموران فرماندهی انتظامی بخش “زند” در 72 ساعت گذشته در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به خودروهای وانت حامل بار مشکوک می شوند و برای بررسی های بیشتر آنان را متوقف می کنند.

وی تصریح کرد: در این مدت ماموران تعداد چهار دستگاه خودرو نیسان حامل مجموعاً چهار تن و 500 کیلوگرم سنگ سیلیس را توقیف و شش نفر را در این ارتباط به مرجع قضایی معرفی کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری دو نفر سارق و سه نفر توزیع کننده مواد مخدر توسط ماموران پاسگاه انتظامی “جوزان” خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز ماموران پاسگاه انتظامی جوزان پس از انجام تحقیقات شبانه روزی و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی چند نفر متهم را شناسایی کردند.

ساکی با بیان اینکه در این طرح ماموران در چند عملیات غافلگیرانه سه نفر توزیع کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی دستگیر کردند، افزود: در این ماموریت همچنین دو نفر سارق شناسایی و دستگیر شده و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن