اجتماعی

تشکیل قرارگاه نظارتی در تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در حاشیه گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی از تشکیل قرارگاه نظارتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در اداره کل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.

پایگاه خبری همدان آنلاین مرضیه یونسی گفت: با تشکیل این قرارگاه تمام امکانات و ظرفیت های تعزیرات حکومتی همدان به صورت شبانه روزی در جهت تشدید و تقویت نظارت ها به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این راستا و بنابر سیاست تعزیرات حکومتی کشور مبنی بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار روزانه 2 تیم گشت مشترک ثابت و سیار در مرکز استان و یک تیم در سایر شهرستان ها ، بازارهای شلوغ و پرتردد، عمده فروشی ها، میادین میوه و تره بار وهتل ها را مورد نظارت هوشمندانه قرار می دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید بر اینکه تلاش شده با فراهم سازی تمهیدات لازم حقوق مصرف کنندگان حفظ شود و تخلفات صنفی به حداقل برسد، تصریح نمود: زمان فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات از ۱۵ اسفند ماه لغایت 21 فروردین ماه خواهد بود و بر این اساس تا کنون 84 اکیپ نظارتی در استان تشکیل واز تعداد 747 واحد صنفی بازرسی وتعداد 135 پرونده تخلف تشکیل و متخلفین به پرداخت مبلغ 729 میلیاردو 257 میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.

یونسی گفت : تعزیرات حکومتی در راستای حقوق مصرف کنندگان با معدود متخلفانی که قصد برهم زدن آرامش بازار را دارند قاطعانه و به صورت بازدارنده برخورد خواهد نمود و شهروندان محترم می توانند گزارشات و شکایات خود را به صورت حضوری یا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی مطرح نمایند

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن