ورزشی

تامین اعتبار 100 میلیارد ریالی برای افتتاح پروژه‌های ورزشی ملایر

پیگیری برای تکمیل پروژه‌های ورزشی ملایر، محور دیدار دکتر هادی بیگی نژاد؛ نماینده مردم ملایر با مدیران ارشد ورزشی و جوانان استان همدان و شهرستان ملایر بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ بیگی نژاد پس از پیگیری‌ و تامین اعتبارهای ۱۰۰ و ۴۰ میلیارد ریالی (از دو کانال مجزا) برای تکمیل و اجرای تعدادی از پروژه‌های ورزشی شهرستان ملایر، در نشستی نظارتی میزبان مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس اداره ورزش و جوانان ملایر بود و در جریان گزارش آنها در این مورد قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر همچنین وضعیت سه پروژه زمین چمن مصنوعی در شهر زنگنه، روستای دهنو آورزمان و روستای انوج، که با بودجه تامین شده قریب به ۴۰ میلیارد ریال در جریان است را پیگیر شد که آنها نیز تا هفته دولت به افتتاح و بهره برداری خواهند رسید.

در این دیدار مدیرکل ورزش استان همدان با تشکر از بیگی نژاد بابت تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای سالن ورزشی اسلامشهر آق گل، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تا کنون، ابراز امیدواری کرد که تا هفته دولت شاهد افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی باشیم.

همچنین با پیگیری و درخواست دکتر بیگی نژاد طی ماه‌های گذشته، تامین اعتبار ۱۱ میلیارد ریالی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با هدف رفع مشکلات تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران محقق شد.

نماینده مردم ملایر طی جلسات متعدد با دستگاه‌های فعال در حوزه حمایت از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در سطح کشور، از مسئولین و نمایندگان آنها برای حضور در ملایر و سرکشی به منازل تعدادی از این بزرگواران دعوت کرد که این سفر در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شد.

پس از پیگیری‌های تکمیلی و همکاری رییس و کارشناسان اداره بنیاد شهید ملایر، در نهایت اعتبار ۱۱ میلیارد ریالی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ۱۹ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان به خانواده‌های هدف خدمت واصل شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن