اجتماعی

دستگیری مزاحمین نوامیس توسط پلیس ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری پنح نفر سارق، سه نفر مزاحم نوامیس، سه نفر شرور و یک نفر معتاد در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری 12 این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سرهنگ احمد ساکی توضیح داد: طرح امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان توسط ماموران کلانتری 12 با مشارکت معتمدین، در تعدادی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی بیان کرد: ماموران در این طرح با تلاش شبانه روزی و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی تعداد یک نفر سارق ساختمان های نیمه کاره، یک نفر کش روزن، یک نفر سارق مشاعات ساختمان ها، یک نفر سارق داخل خودرو و یک نفر سارق تجهیزات معابر عمومی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر و از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کردند.

ساکی با بیان اینکه در این طرح ماموران همچنین تعداد یک نفر معتاد ، سه نفر مزاحم نوامیس و سه نفر شرور و عامل درگیری را دستگیر کردند، اظهار کرد: در این ماموریت تعداد هفت دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو توسط ماموران به علت ایجاد حرکات مخاطره آمیز از سوی راکبین، رانندگي مخاطره آميز ، عدم استفاده از کلاه ايمني، توليد صداي نامتعارف و ايجاد آلودگي صوتي، ، نداشتن مدارک شناسايي، اعمال تغيير نامتعارف در وضعيت ظاهري و ايمني خودروها، نصب غيرقانوني شيشه هاي دودي و ديگر مزاحمت هاي صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سه نفر سارق،یک نفر توزیع کننده مواد مخدر،یک نفر خریدار اموال سرقتی و دو نفر متهم فراری در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری 13 این شهرستان خبر داد.

ساکی گفت: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری 13 و با مشارکت معتمدین محل به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران با تلاش شبانه روزی موثر و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی تعداد یک نفر سارق اماکن خصوصی، یک نفر سارق مشاعات ساختمان ها ، یک نفر سارق گوشی تلفن همراه، یک نفر خریدار اموال سرقتی، یک نفر توزیع کننده مواد مخدر و دو نفر متهم فراری را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به هفت فقره سرقت اعتراف کردند و ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد 16 دستگاه موتور کولر آبی،300 متر سیم برق، یک دستگاه اره چوب بری،پنج دستگاه فرز برقی و سع دستگاه موتور کفکش را کشف کردند.

وی افزود: ماموران در این ماموریت همچنین مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی و تعداد وسایل استعمال مواد مخدر را نیز کشف و ضبط کردند و کلیه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن