ورزشی

سکوی قهرمانی مسابقات ووشو استان؛ از آن دختران ووشوکار ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: دختران ووشوکار ملایری با کسب ۹ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات ووشو دختران استان با اقتدار بر سکوی قهرمانی آن ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ حمید رضا سپهری نیا در این رابطه افزود: مسابقات ووشو قهرمانی دختران استان به منظور اعزام به مسابقات ووشو دختران کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: شیر دختران ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با کسب ۹ مدال درخشان طلا، نقره و برنز با اقتدار بر سکوی قهرمانی آن ایستادند و تیم های نهاوند و همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عناوین برتر و اول این مسابقات برای حضور در مسابقات ووشو دختران کشور انتخابی تیم ملی انتخاب و معرفی شدند که در اواخر خردادماه سال جاری به این مسابقات اعزام خواهند شد .

سپهری نیا گفت: در این دوره از رقابت ها آیناز غفوری، مانیا کریمی، فاطمه باقری مقام اول و مدال طلا، سارینا غیاثوند، ستایش شاهسوند ونرگس عبدلی ولعیا علیخانی مقام دوم و مدال نقره و محنا مرادی، آرمیتا احمدی مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند، همچنین غفوری، کریمی و باقری دارنده مدال طلای این مسابقات برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن