اجتماعی

آمادگي کامل پليس براي تامين امنيت دور دوم انتخابات مجلس در ملایر

فرمانده انتظامي ملایر از آمادگی کامل پلیس ملایر براي تامین امنیت دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سرهنگ احمد ساکی با اشاره به برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا، جمعه 21 اردیبهشت ماه در این شهرستان به منظور انتخاب دومین نماینده شهرستان ملایر و اهميت و حساسيت این دوره ، بيان کرد: با تمام توان امنيت انتخابات را فراهم خواهيم کرد.

وي افزود: مقوله مشارکت، امنيت، سلامت و رقابت از سوي مقام معظم رهبري “مدظله العالي” در برگزاري انتخابات تاکيد شده و عوامل انتظامي با تمام توان تلاش خود را براي برقراري امنيت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اين که پلیس با هر نوع تخلف انتخاباتی برابر با مقررات برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: انتظامي شهرستان ملایر همانند دوره اول انتخابات با برنامه ريزي هاي صورت گرفته همه تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و آرام را انديشيده و تلاش خواهيم کرد که اين دور از انتخابات نیز در سلامت کامل برگزار شود.

ساکی ضمن دعوت مردم به شرکت پرشور در انتخابات، گفت: قطعا با همکاري، همياري و همراهي عموم مردم ولايي و هميشه همراه شهرستان اين دوره از انتخابات نيز به نحو احسن انجام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن