اجتماعی

نمایش خودروهای کمپر با شعار «آتن تا اکباتان »در ملایر

جلسه هماهنگی گردهمایی و نمایش خودرو های کمپر با شعار « آتن تا اکباتان» با حضور نماینده کانون اتومبیلرانی و جهانگردی استان همدان، معاون گردشگری استان و رئیس اداره ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان در این جلسه گفت: گردهمایی و نمایش خودرو های کمپر آتن تا اکباتان  یک رویداد بین المللی است که در بخش داخلی در استان همدان از هگمتانه آغاز و در مینی ورلد ملایر به پایان می رسد.

علی خاکسار افزود: این رخداد در روز سوم و چهارم خرداد ماه در استان همدان برگزار و در روز سوم در هگمتانه و در روز چهارم در مینی ورلد ملایر برگزار می سود، در این رویداد 50 کمپر  از سراسر کشور حضور دارند که روز چهارم صبح از همدان حرکت و پس از بازدید از نوشیجان و سکونتگاه زیر زمینی سامن  تا عصر در ملایر خواهند بود و پیشنهاد ما برای استقرار و برگزاری نمایشگاه  پارک جهان کوچک است.

در ادامه ابراهیم جلیلی رئیس میراث فرهنگی ملایر بیان کرد: داین شهرستان برنامه های متنوعی برای روز و هفته میراث فرهنگی در نظر گرفته شده است و حضور کمپر های گردشگری و استقرار آن ها در پارک ملل باعث معرفی شهرستان در فضای مجازی و بین گروه های کمپری و طبیعت گردی خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه به صورت میدانی از محل های پیشنهادی برای استقرار و برگزاری نمایشگاه بازدید و هماهنگی های اولیه صورت پذیرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن