اجتماعی

پليس وظيفه شناس، قاچاقچي فراري هروئين را تسلیم قانون کرد

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسائي و دستگيري قاچاقچي فراري که مبادرت به حمل 2 کيلو و 800 گرم مواد مخدر هروئين کرده بود، با شجاعت يک پليس وظيفه شناس ملايري خبر داد.

سرهنگ  محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: به دنبال متواري شدن يکي از توزيع کنندگان مواد مخدر صنعتي هروئين ، يکي از ماموران انتظامي شهرستان ملاير که در حال تردد در سطح شهر بود، با همکاري و مشارکت مردمي متوجه حضور اين فرد قاچاقچي به همراه يکي از افراد خانواده اش در يکي از اماکن عمومي سطح شهر ملاير شدند.

وی اظهارکرد: این مامور وظیفه شناس بلافاصله با اقتدار و به صورت داوطلبانه به فرد قاچاقچي تحت تعقيب قانون ابلاغ مي کند که به اتهام حمل مواد مخدر هروئين و حکم صادره، خودتان را به پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي کنيد.

اين مقام مسئول ادامه داد: متهم تحت تعقيب و يکي از اعضای خانواده وي، به محض مشاهده مامور قانون، اقدام به درگيري فيزيکي با نامبرده مي کنند که با هماهنگي دستگاه قضائي و ماموران کلانتري و با ايستادگي و شجاعت مامور حاضر، نهايتاً اين قاچاقچي تحت تعقيب دستگير شده و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي می شود.

دستگيري 13 توزيع کننده مواد مخدر

فرمانده انتظامي ملاير در بخش دیگری از سخنان خود  از شناسائي و دستگيري 13 توزيع کننده مواد مخدر و کشف بيش از 400 گرم انواع مواد مخدر گل، شيشه، هروئين و ترياک در 24 ساعت گذشته توسط پليس این شهرستان خبر داد.

سلگي افزود: در راستاي مبارزه با توزيع کنندگان خرد مواد مخدر در محلات و نقاط مختلف شهرستان، با انجام کار اطلاعاتي دقيق و هماهنگي لازم با دستگاه قضائي طي اجراي 6 طرح ضربتي 13 نفر سوداگر مرگ در حين توزيع مواد مخدر شناسائي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامی افزود: در همين ارتباط ماموران کلانتري 11 در دو ماموريت متوالي به ترتيب 350 گرم مواد مخدر گراس، 2 گرم شيشه و 4 پايپ را کشف و 3 متهم را دستگير و از متهم دیگر، مقدار 5 گرم و 20 سانت هروئين، 3 گرم و 30 سانت شيشه کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در همين راستا ماموران يگان امداد نيز از تعداد 6 متهم مقدار 2 گرم مواد مخدر گل ، 95 گرم ترياک و 10 گرم مواد مخدر هروئين را کشف و در اين ارتباط نيز تعداد 6 دستگاه موتورسيکلت به همراه يک دستگاه خودرو توقيف شد.

فرمانده انتظامي ملاير بیان کرد: در ادامه اجراي طرح مبارزه با مواد مخدر، ماموران کلانتري 12 نيز با توقيف يک دستگاه خودروي سواري، مقدار 50 گرم مواد مخدر ترياک کشف و يک نفر را دستگير، ماموران پاسگاه “سامن” هم در بازرسي از مخفيگاه يک توزيع کننده مواد مخدر، مقدار 4 گرم هروئين کشف و يک نفر را دستگير و ماموران پاسگاه “جوزان” در بازرسي از مخفيگاه يک توزيع کننده مواد مخدر مقدار یک گرم و 50 سانت شيشه را کشف و اين توزيع کننده مواد مخدر را دستگير کردند و در اين ارتباط با تشکيل پرونده هر 12 توزيع کننده مواد مخدر سنتي و صنعتي به مراجع قضائي تحويل  داده شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن