ورزشی

مسابقات قهرمانی بوکس انتخابی تیم ملی در ملایر در حال برگزاری است

مسابقات بوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نوجوانان یادواره مرحوم محمد امین روستایی از ششم اردیبهشت‌ماه به میزبانی شهرستان ملایر در ورزشگاه سه هزار نفری غدیر این شهر با حضور ۲۳۰ بوکسور آغاز شده و در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در این رابطه بیان کرد: مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور، انتخابی تیم ملی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره ” مرحوم محمد‌امین روستایی؛ بوکسور ملایری تیم ملی جوانان کشور” در ملایر در حال برگزاری است.

حمیدرضا سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود این مسابقات اوایل اسفند ماه برگزار شود که به دلیل برگزاری انتخابات و آغاز ماه مبارک رمضان، به تیر ماه و پس از برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه ها موکول شد اما با توجه به پیش رو بودن مسابقات آسیایی و اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی است، در نهایت به این تاریخ رسیدیم.

وی یادآورشد: در این دور از رقابت‌ها بیش از ۲۳۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم و از ۳۱ استان به اضافه جزیره کیش با هم به رقابت می‌پردازند.

در ادامه رئیس هیأت بوکس ملایر با بیان اینکه این مسابقات با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره محمد امین روستایی برگزار می شود، گفت: ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و پیشکسوت و ۳۰ داور رسمی ستاره‌دار و ۳۰ مهمان ویژه از رؤسای هیات‌های استان‌ها و مسئولان فدراسیون در این مسابقات حضور دارند.

داریوش زهره‌وندی افزود: این مسابقات در این سطح برای نخستین بار در شهرستان ملایر برگزار می‌شود و حدود یک میلیارد تومان هزینه برگزاری این مسابقات است که ۳۰۰ میلیون تومان فدراسیون بوکس قول مساعدت داده و ۱۰۰ میلیون تومان هم اداره ورزش ملایر برای برگزاری این مسابقات کمک کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن