اجتماعی

کاهش 100درصدی تصادف درتویسرکان

معصومی در ادامه گفت : نیروی انتظامی آمادگی جمع کردم معتادین متجاهر را دارد ولی با توجه به بستن کمپ ها به خاطر کرونا و نبود فضای مناسب براژ نگهداری این قشر ، این امر در حال حاضر برای ما محیا نیست و اگر مسئولین با ما در امر اسکان مناسب معتادان با ما همکاری کنند در زمانی کمتر از ۲۴ ساعت تمامی این افراد را جمع آوری خواهیم کرد .

وی در ادامه گفت : در امر مبارزه با قاچاق چوب شهرستان اقدامات و کشفیات خوبی داشتیم و با کمک پلیس پاوا و دیگر ادارات چوب فروشان را ساماندهی کردیم و همچنین در موضوع خروج طیور و احشام در شب و به صورت قاچاق نیز وارد عمل شده و اجازه این کار برای هیچ‌شخصی داده نمی شود.
معصومی خاطرنشان کرد: آیتم های مختلف جمع بندی شده باعث شده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در سال ۹۸ رتبه اول استان را کسب نماید و تمامی قتلهای انجام شده در شهرستان با روشهای تحقیق علمی در اسرع وقت کشف و شنایایی و قاتلین دستگیر شده اند .
معصومی بابیان اینکه فرهنگ سازی در بحث راهنمایی و رانندگی بیشتر از مقابله مثمر ثمر است افزود: رعایت قوانین به نفع خود مردم است اگر مردم قوانین را رعایت کنند نیاز به برخورد با آنها نیست که اصحاب رسانه و دستگاههای فرهنگی در بحث اغنا سازی مردم نقش به سزایی دارند .
فرمانده انتظامی درپایان گفت:ما در کنار مردم و حامی مردم هستیم ، همه مردم نیز باید کمک کنند تا با اجرای قانون و پیشگیریهای وضعی در حفظ جان و اموال خودشان کوشا باشند و نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در مقوله رضایتمندی همشهریان رتبه اول را در استان کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین فرمانده انتظامی تویسرکان درنشست خبری بااصحاب رسانه این شهرستان گفت :خوشبختانه باکاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در داخل شهرستان مواجه هستیم و به جرأت میتوان گفت هیچ‌تصادف منجر به مرگ درون شهری نداشته ایم.
محمد معصومی افزود:متاسفانه برخی ازمردم عملکرد وکشفیات نیروی انتظامی وزحمات نیروی انتظامی را براحتی نادیده میگیرند، کسانی که ناجا و نیروی انتظامی را زیر سوال می برد نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال می برند .
معصومی بابیان اینکه هدف اصلی نیروی انتظامی آموزش ، فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم و جنایت است افزود: نیروی انتظامی تویسرکان در امر کشفیات جرم و جنایت ، دستگیری سارقین و جمع آوری معتادان متجاهر‌ در استان از رتبه اول برخوردار است و خدمتگزاران نیروی انتظامی با تلاشهای شبانه روزی در حفظ امنیت مردم عزیز می کوشند و‌ خوشبختانه شهرستان های شاخص در سطح استان هستیم.
معصومی در ادامه گفت : برقراری امنیت محیط و مبارزه با قاچاق کالا در سطح شهرستان بخوبی انجام شده که افزایش ۱۵۰ درصدی مبارزه با قاچاق کالا داشتیم و چندین انبار که اقلام اساسی مورد نیاز مردم را احتکار کردند شناسایی و با آنها برخورد شده است.

۱۹ مرداد, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن