اجتماعی

جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در نهاده‌های دامی

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان همدان با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری دیدار و گفتگو کردند، گفت: در این نشست نمایندگان استان همدان موانع و مشکلات حوزه انتخابیه خود را اعم از مشکلات راه های مواصلاتی، واحدهای تولیدی تعطیل شده، واحدهای صنفی تعطیل شده به خاطر کرونا، مشکلات حوزه کشاورزی، صنعت و معدن و مشاغل روستایی مطرح کردند.

حجت الاسلام احد آزادی ‌خواه در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: مقرر شد مشکلات برخی واحدهایی که نیاز به دستور معاون اول رئیس جمهوری دارند، با تدبیر و نظر مجمع نمایندگان استان و استاندار همدان رفع شود که این اتفاق رخ داد.

وی اظهارکرد: در این نشست خواستار جلوگیری از ایجاد بازار سیاه به ویژه در نهاده های دامی برای مرغداری ها توسط دولت شدیم و تقویت دیپلماسی منطقه ای دولت را به منظور برون رفت از مشکلات و تحریم ها را یک ضرورت عنوان کردیم.

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه می توانیم کشورهای همسایه را به عنوان نقطه قوت ببینیم و صادرات و واردات را از این کشورها تقویت کنیم، بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان، آب و خاک و امکانات موجود در کشور تأکید کرد.

آزادی‌خواه بیان کرد: در این نشست پتانسیل و توانمندی حوزه مبل و منبت و انگور و ظرفیت ایجاد ناحیه صنعتی خیاطی در ملایر، تشریح و در نهایت مقرر شد ایجاد ناحیه خیاطی پیگیری شود.

وی ادامه داد: در این نشست نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از معاون اول رئیس جمهوری دعوت کردند که طی ماه های آتی به استان همدان سفر کند و جهانگیری نیز با تقدیر از وحدت، تعامل و پیگیری نمایندگان استان همدان، این وحدت و همدلی موجود را بستری و ظرفیتی مهیا برای رفع مشکلات عنوان کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای نخستین بار در روزهای آینده سفر رسمی جمعی از نمایندگان و اعضای یک کمیسیون تخصصی مجلس به شهرستان ملایر رقم می خورد.

وی افزود: با پیگیری های بنده، هیأت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین وزیر جهاد کشاورزی، برای بازدید از محصولات کشاورزی، باغات انگور، آلبالو، گردو، قنوات و ظرفیت های ویژه زراعت، طرح ویژه فراز و هم اندیشی در راستای توسعه کشاورزی و آبخیزداری شهرستان ملایر و پیگیری مطالبات کشاورزان، در روزهای آتی به شهرستان ملایر سفر می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن