اقتصادی

خرید بیش از ۳ روغن، ممنوع!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید براینکه کمبود روغن مایع و اقلام اساسی در بازار وجودندارد، گفت: هیچ فردی حق خریداری روغن بیش از ۳ عدد را ندارد.

حمیدرضا متین در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به بروز مشکلاتی در تأمین روغن به صورت کشوری، مطرح کرد: از ابتدای هفته جاری مقادیر قابل توجهی روغن به‌منظور رفع کمبود بین فروشگاه‌های بزرگ ازجمله کوروش، وین مارکت و جامبو و همچنین به عمده و خرده فروشی‌ها توزیع شده است.

وی ممنوعیت خریداری بیش از ۳ روغن در فروشگاه‌هارا، مطابق با دستور سازمان صنعت و معدن خواند و افزود: هیچ مشتری حق خریداری روغن بیش از ۳ عدد را ندارد چراکه این میزان برای چندماه یک خانواده کافی بوده و بیش از این تعداد به‌منظور سودجویی تلقی می‌شود.

متین کمبود روغن جامد را به‌دلیل نبود کارخانه این محصول در استان دانست و تصریح کرد: بخش کمی از این نوع روغن نیز وارد بازار شده اما به‌دلیل عدم تولید در داخل استان، این محصول نسبت به روغن مایع کمتر توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید براینکه ورود روغن مایع به بازار در بالاترین مقدار خود قرار دارد، عنوان کرد: توزیع روغن مایع در استان به قدری زیاد است که نیاز بازار ۵ استان دیگر نیز از همدان تأمین و برای آن‌ها ارسال می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن