اجتماعی

جزئیات بازگشایی مدارس از روز آینده در استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از جزئیات بازگشایی مدارس از روز آینده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، ظهر سه شنبه 30 بهمن ماه محمد پورداوود در جمع اصحاب رسانه در رابطه با بازگشایی مدارس از روز آینده مطرح کرد: اینطرح با رویکرد تصمیم شورای مدارس و به انتخاب والدین منوط شده است؛ به عبارت دیگر حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و افراد مشغول به تحصیل در رشته‌های شاخه کارودانش کاملا اختیاری بوده و هیچ اجباری در اجرای این طرح برای محصلان نیست.

وی ادامه داد: کلاس‌های پایه اول و دوم ابتدایی در کلاس‌هایی با جمعیت حداکثر زیر 50 نفر و کارگاه‌های رشته‌های کارو دانش با ظرفیت حداکثر زیر 10 نفر قابل اجرا است؛ لازم به ذکر است این طرح ویژه آن دسته از والدینی است که اعتقاد دارند آموزش پایه‌های اول و دوم ابتدایی و کارودانش در بستر فضای مجازی به درستی امکان پذیر نیست.

پورداوود با اشاره به تهییه و توزیع تعداد قابل توجه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، عنوان کرد: تاکنون اداره کل آموزش و پرورش استان همدان 2 هزار تبلت و گوشی هوشمند تهییه و در اختیار دانش آموزان واجد شرایط  گذاشته است؛ همچنین کمیته امداد نیز 3 هزار و 500 تبلت خریداری و برای مددجویان خود ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه به تازگی این اداره کل 2 هزار تبلت جدید خریداری کرده است، گفت: 500 تبلت دیگر نیز به تازگی از طریق خیرین استان به دست اداره کل آموزش و پرورش رسیده است؛ لازم به ذکر است با وجود احتمال ادامه دار بودن شرایط جدید تحصیلی( آموزش مجازی) در سال آینده، تهیهه تبلت و گوشی هوشمند برای انش‌آموزان نیازمند از جمله دغدغه‌های این اداره کل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به فعالیت 2 هزار و 500 مدرسه در سراسر استان، اظهار کرد: مدیران تمامی مدارس نیز به دنبال تهییه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند خود از محل کمک خیرین هستند تا هیج دانش‌آموزی در این شرایط از تحصیل جانماند

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن