اجتماعیسیاسی

تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم در سایه حضور حداکثری مردم

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: حضور حداکثری، امانت داری و برگزاری انتخاباتی سالم ، سیاست و اولویت اول ما در برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری است و باید توجه داشته باشیم که به خاطر دنیای دیگران، آخرت خود را نفروشیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین حسین فارسی صبح یکشنبه ۲۸ خرداد ماه در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین، اعضای شورای تامین و دهیاران ملایر برگزار شد، افزود: در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مسئولین اجازه استفاده از امکانات و وقت اداری را برای کاندیدا ها ندارند و مدیران اجرایی توجه داشته باشند که از آبروی نظام برای کاندیداها مایه نگذارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه «برگزاری انتخابات » یکی از افتخارات هر کشوری است، تصریح کرد: همگی باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم و در این میان مدیران اجرایی و دهیاران توجه داشته باشند که هرگز حق استفاده از امکانات اداری برای کاندیداها را ندارند.

فارسی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری، امانت داری و برگزاری انتخاباتی سالم ، سیاست و اولویت اول ما در برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری است و باید توجه داشته باشیم که به خاطر دنیای دیگران، آخرت خود را نفروشیم.

معاون فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنان خود« امنیت» را بزرگترین نعمت برای کشور دانست و افزود: متاسفانه دشمنان برای ساقط کردن نظام خیلی خوب برنامه ریزی کرده اند بنابراین مدیران اجرایی باید آگاهانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ملایر، اعضای شورای تامین و جامعه اطلاعاتی برای تامین امنیت مردم شبانه روز در تلاش هستند، با استناد به سخنی از مقام معظم رهبری ، افزود: در حال حاضر نوری از امید در جامعه تابیده شده و مردم نسبت به دولت سیزدهم امیدوار شده اند و قطار خدمت دولت در حال حرکت است

فارسی با تاکید بر اینکه متاسفانه دشمنان نظام در حال سنگ اندازی به این قطار هستند، اظهار کرد کرد: باید مشکلات موجود کشور را با تعامل و همبستگی و کار جهادی حل و فصل کنیم و امروز وظیفه «مسئولین انقلابی» کار مضاعف ، خدمت خالصانه و بدون منت و امید دادن به مردم است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها دارد کار خود را انجام می دهد، افزود: سفرهای خارجی رئیس جمهور با عزت و احترام همراه بوده است، به عنوان نمونه در سنوات گذشته، راه سفر به خانه خدا را به روی ما بسته بودند اما امروز شاهد هستیم که کشور عربستان با عزت و احترام خاصی مراسم استقبال از حجاج ایرانی را برگزار می‌کند.

معاون فرماندار ملایر به سنگ اندازی استکبار جهانی برای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ما ۱۰ سال رکود اقتصادی شدید داشتیم اما در حال حاضر رشد اقتصادی کشور به «مثبت ۴» رسیده است.

فارسی انتشار اسامی بدهکاران بزرگ بانکی، ساماندهی درگاه های مالیاتی و کارتخوان ها، ساماندهی توزیع عادلانه آرد و نان و متخلف برخورد شدید با متخلفین، را از برکات دولت سیزدهم دانست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن