اجتماعی

استفاده از کولرهای آبی را مدیریت کنید

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: دستگاه‌های کنترل‌گر در شیرهای فشارشکن گاهی باعث می‌شود فشار آب به پایین ترین سطح ممکن برسد و باعث قطعی آب شود درصورتی که ما قطعی برنامه‌ریزی شده نداریم.

حمیدرضا نیکداد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین افزود: در چند روز گذشته با افزایش دمای هوا مواجه بودیم که به طبع آن با مصرف آب و افزایش استفاده از کولرهای آبی  و بدون سایه بان مواجه هستیم

وی ضمن درخواست از مشترکان مبنی بر رعایت الگوی مصرف تاکید کرد: این روزها مصرف آب از ۲ هزار لیتر در ثانیه بالا رفته که عامل آن گرم شدن هوا، استفاده از کولرهای آبی و افزایش ساعات  استفاده از کولرها است.

نیکداد اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در تابستان با آن مواجه هستیم، همین استفاده از کولرهای آبی است که ممکن است نشتی هم داشته باشند و نیاز به بازدید مشترکان دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: مشترکان باید همواره کولرهای خود را بررسی کنند که اگر نیاز به تعمیر است، اقدام کنند که آب رها نشود.

وی تصریح کرد: شهروندان سعی کنند برای کولرها از سایبان استفاده کنند، زیرا با سایبان تبخیر و مصرف آب کمتر شده و مصارف خانواده و کل شهر مدیریت می‌شود‌‌.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن