اجتماعیسیاسی

افزایش 37درصدی عملیات انبار نفت ایثارگران همدان

مدير پخش منطقه همدان گفت: عملیات دریافت و ارسال فرآورده‌های نفتی بهار امسال در انبار نفت ایثارگران منطقه همدان نسبت به بهار سال گذشته 37 درصد افزایش یافته‌است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، امین روستایی گفت: در 93 روز ابتدايي سال جاري 673 میلیون لیتر سوخت از طریق نفت‌کش و خط لوله به انبار نفت ایثارگران رسیده و 688 ميليون ليتر سوخت نیز از انبار ارسال و توزیع شده که مجموع عملیات دریافت و ارسال فرآورده از این انبار 1 میلیارد و 361 میلیون لیتر بوده که در قياس با مدت مشابه سال گذشته، 365 میلیون لیتر بیشتر است.

وی ادامه داد: این مهم نتیجه مدیریت عملیات انبار نفت و تلاش شبانه روزی مجموعه سوخت رسانان اعم از کارکنان ستادی، نواحی و عملیاتی، پیمانکاران حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان سخت کوش بوده و همه این عزیزان در این جهاد خدمت رسانی مشارکت داشته اند.

ایشان افزود: در مجموع از ابتداي سال تا پايان خردادماه عملیات بارگیری و ارسال انواع فرآورده های نفتی (بنزين، نفتگاز و نفت سفيد) توسط 23 هزار و 791 دستگاه نفتکش جاده پیما انجام شد.

او تصريح كرد: در بهار امسال، 465 میلیون لیتر بنزین از انواع محلی، تدارکاتی و ارسال مستقیم از انبار نفت ایثارگران به مقاصد مصرف ارسال شده، که در مقایسه با بهار سال گذشته 72 درصد رشد را نشان می دهد.

روستایی با اشاره به اینکه بنزین سرمایه ملی و متعلق به همه نسل هاست، خواستار شد: هر کس به سهم خود باید در مصرف فرآورده های نفتی و سوخت های فسیلی صرفه جویی کرده و مصرف بهینه را الگو قرار دهد.

مدير پخش منطقه همدان با بيان اينكه سوخت هاي مايع بنزين و نفتگاز توزيعي در استان از استاندارد ملی برخوردارند همچنین خواستار صرفه جويي بيش از پيش مردم در مصرف انواع حامل های انرژی براي داشتن هوايي بهتر و آينده اي درخشان براي اقتصاد آيندگان شد.

وی تأکید کرد: به استثنای دارندگان خودروهای نوشماره و متقاضیان کارت المثنی که فاقد کارت سوخت شخصی بوده و در انتظار صدور کارت هستند، تمامی هموطنان فقط با کارت سوخت شخصی در جایگاه های عرضه اقدام به سوختگیری کنند.

او تشریح کرد: همچنین فرآورده های  نفتگاز و نفت سفید ارسالی از انبار در 3ماهه اول سال 1402 به ترتیب 205 میلیون لیتر و 18 میلیون لیتر بوده که بدون وقفه و به موقع ارسال شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن