اجتماعیسیاسی

بررسی تصویر مخابره شده از ایران در افکار عمومی بین المللی

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جریان دیدار این هفته خود با وزیر و معاونین وزارت امور خارجه، وضعیت دیپلماسی عمومی ایران و تصویر مخابره شده از ایران در افکار عمومی بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین به نقل از دفتر ارتباط مردمی این نماینده ؛ در دیدار با وزیر خارجه، مسائل بین المللی در کانون توجه دکتر هادی بیگی نژاد بود و پیگیری و نظارتی فراتر از سطح ملی و منطقه‌ای شامل شد.

نماینده ملایر در این دیدار گفت: دستگاه‌های متعددی در امر روابط بین الملل در کشور دخیل هستند و برای ما مهم است که بدانیم از فرهنگ و کشور و مردم ما چه تصویری برای خارج از کشورمان و برای مردم سایر کشورهای دنیا مخابره می‌شود.

دکتر هادی بیگی نژاد با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه رکن اصلی و هماهنگ کننده همه برنامه‌ها و اقدامات کشور در حوزه روابط بین الملل و دیپلماسی عمومی است ، افزود: از بیرون که بررسی میکنیم اینگونه به نظر میرسد که برنامه راهبردی و نظارت بالادستی در این مورد وجود ندارد و از وزارت خارجه این درخواست را داریم که نقش هماهنگی و سیاست گذاری خود در این موضوع را به خوبی ایفا کند.

در ادامه دکتر امیرعبدالهیان با تشکر از نایب رییس کمیسیون انرژی، با ارائه توضیحاتی در مورد سوال دکتر بیگی نژاد، به معاونین خود ماموریت داد که نشست جامعی با حضور همه دستگاه‌های دخیل در امر ارتباطات بین المللی برگزار شود تا این موضوع به نقد و بررسی گذاشته و تصمیمات اتخاذ شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن