اجتماعیورزشی

بانوان ملایری طلایه‌داران مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه ورزشکاران بانوی ملایری طلایه داران مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان دانشگاه های منطقه 4 کشور شدند، افزود: مبینا راعی و معصومه عباسی از ورزشکاران شایسته ملایری با کسب مدال طلا و مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی بدمینتون داشجویان دانشگاه های منطقه 4 کشور مجوز حضور در المپیاد کشوری را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ حمیدرضا سپهری‌نیا بیان کرد: مسابقات بدمینتون قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۴ کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و ورزشکاران بانوی ملایری در قالب تیم دانشگاه ملایر در این رقابت ها شرکت کردند که توانستند در رشته دوبل این مسابقات با شکست حریفان کشوری خود با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات بایستند.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت مبینا راعی و معصومه عباسی مقام اول و مدال طلا را کسب کردند، همچنین نفرات برتر این مسابقات مجوز و سهمیه حضور در مسابقات المپیاد کشور را دریافت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه گفت: ورزشکاران ملایری با کسب دو مدال برنز مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح کشور خوش درخشیدن و مجوز حضور در اردوی تیم ملی نیروهای مسلح را دریافت کردند.

سپهری نیا افزود: مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح کشور در دو بخش کمیته و کاتا به میزبانی نیروی دریایی در تهران برگزار شد و ۱۵۰ نفر از ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دو بخش کاتا و کومیته با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران شایسته ملایری با حضوری قدرتمندانه در این دوره از مسابقات توانست دو مدال درخشان برنز این مسابقات را از آن خود کنند، اظهارکرد: حسین عبادت طلب در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم و علی برخورداری در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم با کسب مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند و نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی نیروهای مسلح کشور دعوت شدند.

سپهری نیا در ادامه بیان کرد: ورزشکاران پسر ملایری با کسب شش مدال درخشان طلا، نقره و برنز اولین مسابقات ژیمناستیک مینی ترامپلین استان همدان یادواره شهدای والامقام ژیمناستیک بار دیگر در میادین استانی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه دوره از مسابقات ژیمناستیک مینی ترامپلین استان همدان یادواره شهدای والامقام ژیمناستیک به میزبانی استان همدان، افزود: تیم مینی ترامپلین ملایر با هماهنگی های انجام شده از سوی هیئت ژیمناستیک به مربیگری محمدرضا مهرابی و سرپرستی مهدی ندافی در این دوره از مسابقات شرکت کردند که با حضوری قدرتمند توانستند شش مدال طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کنند .

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این دوره از رقابت ها امرعباس فیضی و امیرعلی بیگی مقام اول و مدال طلا، محمدصالح اسلام پناه و آریابرزین کولیوند مقام دوم و مدال نقره و سامیار الهوردی و ابوالفضل جنتی فر را احراز کردند.

.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن