اجتماعیکشاورزی

اشتغالزایی برای ۱۷۸ نفر در طرحهای کشاورزی ملایر

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۴ طرح جهاد کشاورزی با اعتبار هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

یوسف کاکاوند در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین افزود: از این تعداد، چهار طرح عمرانی در حوزه آب و خاک با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و ۴۵۳ میلیون ریال و ۱۰ طرح در سایر بخش‌ها با اعتبار بیش از هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی بیش از ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است و سهم آورده متقاضی هفت میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال و میزان تسهیلات برای سایر طرح‌ها نیز بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال و سهم آورده متقاضی یک‌هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر خاطرنشان کرد: در مجموع هزار و ۵۱۷ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۴ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی سرمایه‌گذاری شده است که از این میزان سهم آورده متقاضی، در مجموع هزار و ۲۹۳ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال است.

کاکاوند افزود: با بهره برداری از این ۱۴ طرح برای ۱۷۸ نفر اشتغال ایجاد شده که از این تعداد ۱۲ نفر در بخش طرح‌های عمرانی و ۱۶۶ نفر در دیگر طرح‌های کشاورزی مشغول به کار می‌شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن