اجتماعیورزشی

چهار طرح ورزشی در همدان آماده بهره‌برداری شد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همزمان با دهه فجر چهار طرح ورزشی با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین علی حقیقی اظهار کرد: یکی از این طرح‌های آماده افتتاح، زمین چمن مصنوعی فوتبال سرکان است که کار احداث آن سال ۸۹ در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع آغاز شده و برای آن تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به ترویج ورزش باستانی در استان همدان خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون سه سالن باستانی در مریانج و نهاوند به بهره برداری رسیده است و سالن باستانی فامنین نیز با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال دهه فجر امسال در اختیار علاقه مندان به این ورزش قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: یکی دیگر از این طرح‌ها مرمت و بازسازی زمین چمن آزادی اسدآباد است که کار بازسازی آن سال ۹۸ آغاز شده و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته تحولات گسترده و بی‌نظیر در بازسازی اماکن ورزشی استان داشتیم، گفت: در همین راستا فضاهایی که قدمت بالای بیش از ۲ دهه داشتند، بازسازی اساسی شدند.

حقیقی افزود: سالن ورزشی تختی، زمین چمن مصنوعی شهید شمسی پور، کف پوش سالن شهید سلیمانی، کف پوش سالن ورزشی کوثر، زمین چمن‌های‌ رزن و اسدآباد و چندین استخر شنا در شهرستان‌های مختلف تعمیر و تجهیز شدند و این انقلاب عظیمی در عرصه ورزش استان همدان بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چشین شهرستان همدان، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای آق تپه، قطارقوئی، آقبالق آقداق و حصارقوجه باغی شهرستان کبودرآهنگ، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال اشترمل شهرستان تویسرکان، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال کرفس شهرستان درگزین، سالن رزمی ملایر و سالن سقف کوتاه دمق شهرستان رزن آغاز می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن