اجتماعی

بیش از 200 واحد تولیدی همدان به چرخه تولید بازگشت

استاندار همدان گفت: ۲۰۶ واحد تولیدی این استان در دولت مردمی سیزدهم به چرخه تولید بازگشته است که نشان از رویکرد حمایتی دولتمردان از صنعتگران و تولیدکنندگان دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین علیرضا قاسمی فرزاد روز دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاغذ دوبلکس در شهرستان تویسرکان بیان کرد: عملکرد دولت مردمی در رفع موانع واحدهای تولیدی و بازگشت آن‌ها به چرخه اقتصاد پایدار با ارایه تسهیلات و تامین زیرساخت‌های لازم، درخشان است.

وی اضافه کرد: رفع موانع واحدهای تولیدی و ایجاد بسترهای لازم برای بازگشایی و احیای صنایع، از سیاست‌های اصلی دولت است.

قاسمی فرزاد با اشاره به راه‌اندازی کارخانه تولید کاغذ در شهرستان تویسرکان بیان کرد: امروز با همت و تلاش سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت مسوولان اجرایی، پس از سال‌ها شاهد بهره برداری از این طرح هستیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های حسین افشاری فرماندار شهرستان تویسرکان و سایر دستگاه‌های اجرایی در تامین برق و زیرساخت‌های لازم برای این طرح تولیدی،گفت: هم اکنون در فاز نخست بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی در این کارخانه اشتغال زایی شده است.

استاندار همدان ادامه داد: در تیرماه سال گذشته قبل از سفر رئیس جمهور به استان در بازدید از تویسرکان و این شرکت وعده داده شد که مجموعه نیاز به اعتبار دارد که آن زمان خیلی امیدوار به نتیجه رسیدن این مجموعه تولیدی به این زودی نبودیم اما در سفر رییس جمهور تسهیلاتی به میزان ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافت که منجر به بهره برداری از آن شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی طی ۲ سال اخیر در زمینه ارتقای صنعت و معدن همدان به عمل آمده و حمایت های زیادی از واحدهای تولیدی و واحدهای غیرفعال انجام شده است.

استاندار همدان همچنین یادآور شد: در ایام الله دهه مبارک فجر هزار و ۳۵۰ پروژه در سطح استان همدان افتتاح و بهره برداری می‌شود و ۸۳ پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،گفت: برای استمرار خدمت، قطع به یقین با حضور حماسی در ۲۲ بهمن و خلق حماسه بزرگ در ۱۱ اسفندماه زمینه یاس و نا امیدی دشمنان کشور را فراهم می‌کنیم.

به پزارش پایگاه خبری همدان آنلاین در این مراسم، یکی از بزرگترین واحدهای تولید کاغذ کشور در تویسرکان با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
با افتتاح این کارخانه در مرحله نخست برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد شد که ظرفیت اشتغالزایی آن تا بیش از ۲۰۰ نفر قابل افزایش است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن