اقتصادی

تشدید نظارت ها در ماه پایانی سال

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت :
تنها مرجع قیمت گذاری هتل ها و رستوران ها تنظیم بازار و کمیسیون نظارت است /اداره کارو تعاون استان جوابگوی طرح کالابرگ (فجرانه)

ربانی مهر در کارگروه اقدام مشترک تنطیم بازار شهرستان همدان اظهار کرد :در ماه پایانی سال اقدامات لازم برای تامیت کالاهای اساسی انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در شهرستان همدان نداریم .
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطر نشان کرد : گشت های مشترک در ماه پایانی سال تشدید میشود و فروشگاهها،موادغذایی ،رستورانها،هتل هاو پمپ بنزین ها و مراگز خدمت رسان در اولویت بازرسی ها قرار دارد و در بحث بهداشت و سلامت مردم هیچ گونه کوتاهی پدیرفته نیست .
ربانی مهر گفت :اجرای طرح کالابرگ فجرانه با هدف کمک به ۷ دهک اول در حال اجرا شدن است اما متاسفانه اطلاع رسانی کافی به فروشگاهها و مردم انجام نشده است و اداره کار و رفاه اجتماعی استان همدان باید پاسخگوی شهروندان و ناظر بر اجرای طرح باشد .
وی اضافه کرد : قیمت رستوران ها و هتل ها نیازمند نطارت بیشتر است و هر گونه افزایس قیمت بابد مصوبه کمیسیون نظارت و تنظیم بازار داشته باشد و اگر غیر از این باشد برای واحدها پرونده تشکیل و به تعزیرات معرفی می گردد و با دستگاههای نظارتی و قضایی هماهنگی انجام شده است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن