اجتماعیاقتصادی

اجبار به خرید برند خاص در طرح کالابرگ تخلف است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار داشت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۷ بهمن آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین یوسف شعبانی افزود: دولت در این طرح، دهک‌های اول تا هفتم را تحت پوشش قرار داده و می‌خواهد دهک‌های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها با مشکل مواجه نشوند.
وی یادآور شد: در طرح فجرانه مبلغ تشویقی از یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال افزایش یافته است و دهک‌های درآمدی یک تا سوم که چهار میلیون ریال یارانه می‌گیرند.
شعبانی اضافه کرد: در طرح تشویقی به شرط خرید در طرح کالابرگ مبلغ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و دهک‌های چهار تا هفت با سه میلیون ریال یارانه دریافتی، به شرط خرید در طرح کالابرگ ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال یارانه دریافت می‌کنند.
وی تصریح کرد: برخی فروشگاه‌های همدان، در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک مرتکب تخلف شده و مردم را مجبور می‌کنند کالاهای دیگر (غیر از طرح کالابرگ) دریافت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: با بیان این که مردم در طرح کالابرگ می‌توانند از همه برندها خرید کنند، خاطرنشان کرد: اگر فروشگاه‌ها مردم را مجبور به خرید برند خاصی کنند تخلف است و برخی فروشگاه‌های همدان دچار تخلف شدند که با آنها برخورد می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن