اجتماعی

تکمیل بیمارستان اکباتان با اعتبارات سفر استانی رییس جمهور محقق شد

استاندار همدان گفت: احداث و تکمیل بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان با تخصیص اعتبار لازم در سفر رییس‌جمهور به استان محقق شده است.


علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با جامعه‌ی پزشکی اظهار کرد: اقدامات انسان‌دوستانه و دلسوزانه‌ی مدافعان سلامت و پزشکان در خدمت‌رسانی به مردم شریف باعث اعتماد آحاد جامعه به آنان شده است.


وی افزود: در دوران دفاع‌مقدس نیز شاهد ایثارگری پزشکان، پرستاران و امدادگران بودیم که در مواقع حساس به یاری مردم و هم‌نوعان می‌شتافتند.


قاسمی‌فرزاد ادامه داد: جامعه‌ی پزشکی پیشرفت‌ها و دستاوردهای درمانی و سلامت را در بین مردم تبیین کنند و با امیدآفرینی در راستای تحقق جهاد تبیین گام بردارند.


استاندار همدان تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین متخصصین در جهان فرزندان ایران‌اسلامی هستند. با اهتمام دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در استان همدان ۸۵۰ هزار نفر از بیمه سلامت به صورت رایگان استفاده می‌کنند.


وی افزود: احداث و تکمیل بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان با تخصیص اعتبار لازم در سفر رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی به استان محقق شده است.


قاسمی‌فرزاد گفت: حضور پرشور مردم و خلق حماسه‌ی دیگری در پای صندوق‌های رأی باعث ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود. انتخاب افراد اصلحی که باعث تسهیل در روند خدمت‌رسانی و پیشرفت کشور شوند، بسیار مهم است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن