اجتماعی

دستگیری سارقین و کشف وسایل نقلیه و اموال سرقتی

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری پنج نفر سارق، چهار نفر خریدار اموال سرقتی و کشف 12 دستگاه دوچرخه سرقتی در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری 13 این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز توسط ماموران کلانتری 13 و با مشارکت معتمدین محل اجرا شد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در اجرای این طرح با توجه به وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و سرانجام با تلاش شبانه روزی و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی دو متهم در این زمینه شناسایی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چند دستگاه دوچرخه سرقتی را کشف کردند و متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 12 دستگاه دوچرخه اعتراف کردند.

وی اظهارکرد: در این طرح همچنین ماموران دو نفر سارق اماکن خصوصی ، یک نفر سارق معابر عمومی و چهار نفر خریدار اموال سرقتی به همراه مقادیری امول سرقتی شامل تعداد 11 قطعه پرنده زینتی، یک حلقه درب آهنی، تعدادی داربست فلزی و پمپ و ادوات کشاورزی سرقتی را دستگیر کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری چهار نفر سارق در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری 11 خبر داد و گفت: طرح امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز توسط ماموران کلانتری 11 و با مشارکت معتمدین محل اجرا شد.

ساکی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح و در پی وقوع سرقت دو دستگاه خودرو پراید و وانت پیکان و یک دستگاه موتورسیکلت، با تلاش و پیگیری های شبانه روزی به عمل آمده سرانجام ماموران موتورسیکلت و خودروهای سرقتی را که در یکی از محلات رها شده بود کشف کردند ودر این ماموریت ماموران همچنین دو نفر سارق خانه باغ و دو نفر سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: از سارقان خانه باغ یک دستگاه دینام کولر آبی کشف شد و سارقان اماکن خصوصی در بازجویی های به عمل آمده به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند، در نهایت کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن