اجتماعیورزشی

درخشش جودوکاران ملایری در مسابقات قهرمانی استان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب چهار مدال نقره و یک مدال برنز در مسابقات جودو قهرمانی استان در رده سنی امید که به میزبانی شهرستان بهار برگزار گردید خوش درخشیدند.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین؛ افزود: در این دوره از رقابت ها رضا ونایی، علیرضا رحیمی، امیر حسین لطیفی،محمدامین کتابی مدال نقره و عرشیا جعفری مدال برنز را برگردن خود آویختند.

وی همچنین به درخشش پیشکسوت ملایری در مسابقات شنای بازنشستگان کشور اشاره و اظهارکرد: ” مسعود عبدلی”؛ پیشکسوت با اخلاق و نام آشنای ملایری با کسب عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی شنای بازنشستگان کشور خوش درخشید.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات قهرمانی شنای بازنشستگان کشوری به میزبانی استخر باران مشهد برگزار شد و مسعود عبدلی پیشکسوت و بازنشسته نام آشنای ملایری از بین 14 شناگر و قهرمان شرکت کننده بالای ۶۵ سال در ماده شنای ۵۰ متر کرال سینه با همت و تلاشی خستگی ناپذیر با رکورد 44.3 موفق شد مقام پنجمی این مسابقات را از بین ورزشکارانی به دست آورد و همگی آنها از شناگران و ناجیان‌ حرفه ای و صاحب مقام در کشور هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن