اجتماعی

احداث بزرگترین کارخانه‌ شیشه منطقه با ۸۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ملایر

فرماندار ملایر با بیان اینکه نخبگان و مهندسان ملایری افق های بلندی دارند، گفت: در کنار بزرگترین مرکز پرتودهی خاورمیانه که در هفته دولت سال آینده افتتاح می‌شود، یکی از بزرگترین کارخانه‌های شیشه منطقه با ۸۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ملایر در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیلی مراسم تجلیل از مهندسین، افزود : نخبگان ملایری افق‌های بلندی دارند و به کارهای دم دستی و کوچک رضایت نمی دهند و در حوزه‌های مختلف اهل کارهای بزرگ و جدید هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون پیشرفته‌ترین و به روزترین تکنولوژی گلخانه‌ای تمام شیشه‌ای را در زمینی به وسعت ۵۲ هکتار آغاز کردیم که فاز اول به وسعت ۱۰ هکتار در هفته دولت سال ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهر ملایر در حال حاضر ۲۲۰۰ هکتار است، پروژه نهضت ملی مسکن ما به عنوان یکی از کم‌ نظیرترین‌ها در کشور بیش از ۵۱۵ هکتار زمین را به شهر ملایر الحاق خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز موفق شدیم در زمینه اصلاح ضوابط، مصوبه‌ای را اخذ کنیم و بنا بر عرض معابر یک یا دو طبقه افزایش ارتفاع داشته باشیم، گفت: خط آهن ملایر – همدان که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است و یکی از هاب‌های اصلی توزیع بار و مسافر در کشور خواهد بود و از جبهه دیگر تلاش می کنیم ملایر را از محور اسلامشهر و قهاوند به اتوبان ساوه متصل کنیم تا شکوفایی اقتصادی بیشتری را شاهد باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن