اجتماعی

معرفی۸۰ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف شهرستان ویژه ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان از ابتدای اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات عید نوروز ادامه دارد.

وحید فارسی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین؛ افزود: در قالب این طرح تاکنون ۳۶۰ مورد بازرسی کلیه صنوف اعم از کیف و کفش، قنادان ، پوشاک ، آجیل و خشکبار فروشان ، آرایشگران زنانه و … انجام شده و در طی این بازرسی های ۸۰ مورد واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: در راستای تامین مایحتاج مورد نیاز ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نیز نمایشگاه بهاره از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ اسفند ماه در محل مصلای شهر ملایر برپا می شود و در این نمایشگاه کلیه کالاها اعم از مرغ ، گوشت ، میوه و سبزیجات ، پوشاک ، کیف و کفش ، خرما ، آجیل و خشکبار و … عرضه خواهد شد، در این رابطه واحد بازرسی و نظارت اداره صمت با شماره تماس ۱۲۴ آماده دریافت و رسیدگی به شکایت همشهریان است.

رئیس اتاق اصناف ملایر نیز گفت: در بحث نظارت بر عرضه کالا و خدمات به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال و شب عید، نظارت بر بازار ضرورت بیشتری داشته و در اولویت بازرسی اتاق اصناف قرار دارد.

میثم زندیه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: به همین منظور بازرسین اصناف و اتحادیه های صنفی، در چهار اکیپ به صورت مستمر روزانه در صبح و بعداز ظهر بر بازار نظارت دارند.

وی با بیان اینکه اولویت بازرسی کالاهی تنظیم بازار گوشت، مرغ، خواروبار، میوه ، آجیل، شیرینی فروشان، لباس فروشان، کیف و کفش و لوازم آرایشی بهداشتی است، اظهارکرد: امسال در زمینه عرضه میوه، مرغ و گوشت گرم در بازار کمبودی وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف ملایر خاطرنشان کرد: آجیل و شیرینی نسبت به گذشته تغییر قیمت چندانی نداشته است، از لحاظ پوشاک وغیره هم خیلی از واحدهای صنفی با تخفیف تولیدات خود راعرضه می کنند.

وی افزود: در جلسه ای که با حضور فرماندار برگزار شد، مقرر شد نمایشگاهی به منظور عرضه مستقیم کالا بدون واسطه برای اقشار آسیب پذیر جامعه و دیگر اقشار برگزار شود تا مشکلی در ارائه خدمات شایسته به مردم شهرستان در ایام پایانی سال نداشته باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن