خدمت به مردم باید دراولویت کار ادارات باشد

فرماندارتویسرکان باتاکیدبراینکه تکریم ارباب رجوع یک اصل قانونی وبنیادی است افزود:خدمت به مردم باید دراولویت کار ادارات قرارگیرد وچرخه اموراجرایی درادارات بایدبه حداقل برسد اگر دستگاه اجرایی درانجام امور ارباب رجوع کوتاهی کرد باید پاسخگوباشد.
به گزارش همدان آنلاین سیدرسول حسینی درنشست شورای فرهنگ عمومی تویسرکان، گفت :مدیریت فرهنگی این شهرستان بایدبه دنبال برنامه های دقیق باشد، مخصوصادربحت بودجه فرهنگی به منظور مشخص شدن عملکرد دستگاهها بایدعملکرد خودرا به شورای فرهنگی ارایه دهند درغیراینصورت ماخود به شورای فرهنگ عمومی ارسال میکنیم.
حسینی بیان کرد: ماهمه قصد خدمت به مردم را داریم وقصدبنده مچگیری نیست ودرصورت کوتاهی هر دستگاه اجرایی درپاسخ به ارباب رجوع به منظور انجام کار به اداره مربوطه خواهم رفت.
امام جمعه تو یسرکان درادامه این نشست باتاکید بر ترویج نشاط و امیدآفرینی در شهرستان گفت : نشاطآفرینی به منظور پویایی و رشد همهجانبه جامعه بسیار دارای اهمیت است ، البته ایجاد نشاط باید از راه درست و در چارچوب دین مبین اسلام باشد.
مرتضی موحدی افزود: ضرورت ایجاد نشاط و پویایی درست در قالب برنامهای مدون و کارشناسی شده در تویسرکان مشهود است که باید روی آن کار کرد ووجود بروکراسی اداری در چند سال اخیر در تویسرکان بسیار دیده شده است و این مشکل باید در سطح دستگاههای اجرایی حل شود که با یک کار تحقیقی و پژوهشی میتوان متوجه این موضوع شد.
موحدی بابیان اینکه آموزش و پرورش، دانشگاهها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان عرصه رسانه باید در ارتقای فرهنگ در حوزههای مختلف به لحاظ دربرگیری میزان جامعه مخاطب خود تاثیرگذارتر باشند افزود:همه مادر حدتوان درراستای تقویت فرهنگ عمومی درشهر ستان باید تلاش کنیم.