اجتماعی

زندان تنها به دلیل 1 سکه

مدیر ستاد دیه استان همدان از آزادی 27 زندانی جرایم غیرعمد در دی ماه خبرداد.

یدالله روحانی منش در گفت و گو با همدان‌آنلاین، با اشاره به کمک 3 میلیارد و 13 میلیون ریالی ستاد دیه استان همدان به منظور آزادی زندانیان  جرایم غیرعمد در ماه گذشته، عنوان کرد: تعداد کل آزادی‌های صورت گرفته در ماه گذشته 27 نفر (1 زن و 26 مرد) بوده است که در این بین، 1 نفر به‌دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه، 5 نفر مهریه، 1 نفر نفقه و 20 نفر به منظور بدهی‌مالی در زندان بوده‌اند.

 وی از زندانی شدن تنها به دلیل عدم توانایی در خرید 1 سکه بهار آزادی خبرداد و گفت: کمترین میزان مهریه در زندان استان هم‌اکنون 1 و بیشتری میزان آن 514 سکه است.

مدیر ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ماه گذشته مبلغی بالغ بر 6 میلیارد و 315 میلیون و 362 هزار ریال توسط شکات مورد بخشش قرار گرفته شده است، اظهار کرد: 1 میلیارد و 521 میلیون ریال نیز احضار به تقسیط شده است؛ همچنین 145 میلیون و 500 هزار ریال توسط شرکت بیمه برای آزادی این زندانیان پرداخت شده است.

روحانی منش اضافه کرد: ماه گذشته 1 میلیارد و 273 میلیون ریال نیز توسط خیرین همدانی به حساب‌های مرتبط با ستاد دیه واریز شده است؛ لازم به ذکر است 4 میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های عامل به مددجویان وام پرداخت شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن