اجتماعی

خروج ۴۳۰خودرو با پلاک غیربومی در روز گذشته

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از برخورد پلیس با ۴۳۰ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی از روز گذشته تاکنون خبر داد.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به این خبر بیان کرد: با توجه به تمرکز پلیس بر روی پلاک‌های غیر بومی در چند روز گذشته تاکنون ۱۷۴۰ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی با تذکر و برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی از استان خارج شده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته تاکنون ۲۰۰ دستگاه با پلاک استان تهران توسط پلیس متوقف شده است که پس از احراز هویت مشخص شد که آنها ساکن همدان هستند و اجازه تردد در استان را دارند.

سرهنگ فکری با اشاره به ملاک های احراز هویت عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی هویت رانندگان با پلاک های غیر بومی را توسط شماره ماشین، گواهینامه شماره تلفن شماره گوشی همراه تشخیص می دهد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح تا زمانی که حتی یک خودرو با پلاک غیر بومی در استان دیده نشود ادامه دارد افزود: بسیاری از پلاک‌های غیر بومی با توجه به عدم خدمات رسانی در استان از شهر خارج می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در پایان یادآور شد؛ برای آخرین روز عید و روز طبیعت قطعا، پلیس محدودیت‌های ترافیکی را برای کاهش تردد در معابر عمومی و اماکن تفریحی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن