اقتصادی

کشف محموله های ماسک و ذغال قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي ملايراز کشف 60 هزار عدد ماسک غيرمجاز با تلاش ماموران پليس آگاهي این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برخورد با توزيع کنندگان غيرمجاز اقلام مورد نياز بهداشتي مردم، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهي شهرستان ملایر با کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به این شهرستان، به يک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در بازرسي از این خودرو، 30 کارتن ماسک پزشکي سه لايه غیرمجاز جمعاً 60 هزار عدد کشف و یک متهم در این خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان، 100 میلیون تومان برآورد شده است، گفت: در شرايط اضطرار جامعه از شيوع ويروس کرونا، با اين طيف افراد فرصت طلب، برابر قانون و قاطعانه برخورد می شود.

این مقام انتظامی در ادامه از کشف 3 تن ذغال قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: در راستاي مقابله با قاچاق منابع طبيعي و فرآوردهاي چوبي و پس از کسب خبری مبني بر اينکه يک دستگاه خودرو وانت نيسان در امر قاچاق ذغال فعاليت دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي شهرستان ملاير حين کنترل محورهاي مواصلاتي، اين خودرو را شناسایي و با هماهنگي دستگاه قضائي آن را برای بررسي متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، 3 تن ذغال قاچاق و فاقد مجوز کشف و يک متهم در این خصوص پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن