اقتصادی

فعالان بازار بورس صبر کنند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از انتشار اخبار امیدوار کننده بورس تا پایان هفته جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، سید ناصر محمودی دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به شرایط فعلی بورس و حجم بالای ورود سرمایه مردم به این بازار، مطرح کرد: هیچ گاه سرمایه گذاری دربازارهایی نظیر بورس نباید به شکل کوتاه مدت باشد؛ از این رو مردم باید صبر پیشه کنند تا در پایان هفته جاری اخبار امیدبخشی را مطلع شوند.

وی با تاکید براینکه فعالان بازار سرمایه بدون هیچ عجله‌ای باید برنامه دراز مدت داشته باشند، افزود: افراد حاضر در این بازار باید با تدبیر بیشتر و برنامه ریزی بلند مدت در این عرصه فعالیت کنند.

محمودی با بیان اینکه صرفه‌جویی یکی از بحث‌های مغفول مانده بخش اقتصادی است، ادامه داد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم که دشمن از تمام ابزارها استفاده کرده تا اقتصاد ایران را زمین گیر کند.

وی درباره تنگناهای اقتصادی خاطرنشان کرد: ما در حوزه های مختلف مشکلاتی از بابت نرخ رشد، تورم و بهره‌وری داریم که یک فرصت است تا با مدیریت خوب و خردجمعی و صرفه جویی از این گذر تاریخی عبور کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از  همدانی‌ها سهام عدالت خود را به صورت مستقیم آزاد کردند، بیان کرد: در استان همدان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت بودند که از این میزان ۳۰ درصد به صورت مستقیم آزادسازی شده است.

وی در رابطه با جذب سرمایه گذاران خارجی نیز تصریح کرد: در سال 99 مجدانه به‌دنبال برنامه ریزی در راستای سرمایه گذاری خارجی با الویت جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی هستیم

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن