اجتماعی

اوقاف در زمینه ” برندهای جهانی ملایر” سرمایه گذاری کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر تأکید کرد: با توجه به اینکه ملایر دارای دو عنوان جهانی مبل و منبت و انگور و ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه وقف است، اوقاف و امور خیریه باید سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را در این دو حوزه انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدن آنلاین؛ قدرت اله ولدی در نشست بررسی مشکلات حوزه‌های علمیه شهرستان که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در فرمانداری ملایر برگزار شد، به در دست اجرابودن سه پروژه مهم و اقتصادی هایپرمارکت، بازار مبل و منبت و جایگاه سوخت توسط اوقاف و امور خیریه در شهرستان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: احداث هتل یکی از اولویت‌های مهم ما در شهرستان است که در این راستا ظرف ۱۰ روز آینده باید وضعیت هتل شهرداری در پارک سیفیه توسط اوقاف و امور خیریه و شهرداری و سه پروژه مذکور تعیین تکلیف شده تا هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شود.

ولدی بر لزوم استفاده از ظرفیت وقف برای کمک به توسعه حوزه‌های علمیه شهرستان تاکید کرد و گفت: حوزه علمیه علی‌ابن ابیطالب(ع) ملایر مشکلاتی در زمینه سند مالکیت و بدهی‌ به دستگاه‌های خدمات‌رسان دارد که باید اوقاف و امور خیریه استان، در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف سند مالکیت آن که به نام موقوفه صادر شده، از طریق سازمان اوقاف کشور و اخذ مجوزهای لازم اقدام کند.

فرماندار ملایر پرداخت بدهی آب با کمک فرمانداری، تقسیط بلندمدت بدهی برق و تهیه و ارسال نقشه برای تعیین تکلیف انشعاب گاز را از دیگر مصوبات برای رفع مشکلات حوزه علمیه علی‌ابن ابیطالب(ع) عنوان کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن