دسته‌بندی نشده

انتخاب مدیر کل ارشاد همدان به دور از هوا و هوس‌های مقامی

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌ها خواستار استفاده خوب و توجه ویژه مدیران به ظرفیت‌های والای استان همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، احمدحسین فلاحی، عصر چهارشنبه 31 فروردین ماه در جلسه تکریم دکتر احمدرضا احسانی و معارفه دکتر مسعود ویژه، بیان کرد: در این جلسه یکی از بهترین مدیران خود را جا‌به جا می‌کنیم، اما در ستاد ملی از ظرفیت‌های آقای احسانی استفاده خواهیم کرد، ایشان خدمات شایانی را به ما کردند و از سوی دیگر برادر عزیزی را حکم مسئولیت می‌دهیم، که کار سنگینی را بر دوش خواهند داشت، حکمی که ما به ایشان می‌دهیم مسئولیت سختی است اما با اراده و توان دکتر مسعود ویژه قطعا عملی شدن آن به خوبی امکان پذیر است.

وی عنوان کرد: ما خواستار استفاده خوب و توجه ویژه به ظرفیت‌های استان هستیم، این فصل، فصل هم‌گرایی و جبهه شدن است و لازم است تا ظرفیت‌ها را به هم متصل کنیم؛ خوشبختانه استاندار همدان و دیگر مسئولین مربوطه کاملا حرفه ای و به دور از هوا و هوس‌های مقامی برای انتخاب مدیر جدید تلاش کرده و به طور دقیق به این موضوع پرداخته اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت نیز، با تشکر از دکتر احمدرضا احسانی که به طور ویژه در سنگر فرهنگ و ارشاد مدیریت نموده است عنوان کرد: با توجه به مشکلات فعلی در که در بحث فرهنگ وجود دارد مسئولیت دکتر مسعود ویژه، پیچیده تر و نیازمند مدیریت دقیقی می‌باشد.

فلاح با بیان اینکه در فضای مجازی روش‌هایی از طرف دشمن می‌آید که باید با شناخت و آگاهی جلوی آن را گرفت و اقدامات لازمه را انجام داد، افزود: همچنین به گفته وزیر فرهنگ دولت جدید، پیشانی کار دولت باید کار فرهنگی باشد.

وی تاکید کرد: نسل جدید مدیران باید هویت شهدای فرهنگی را زنده نگه دارد، شهدایی مثل حیدری و مفتح باید معرفی شوند و افتخاراتی را که به وجود آورده اند به مردم نشان داده شود؛ آسیب‌ شناسی فرهنگی در استان را باید بشناسیم و با بررسی به حل آن بپردازیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن