اجتماعی

دستگيري قاتل فراري پس از 9 سال توسط پلیس ملایر

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسایی و دستگيري قاتل فراري پس از 9سال با تلاش و هوشیاری مأمورین پليس آگاهي ملاير خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمدباقر سلگي 24 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، افزود: در ماجرای قتل 9 سال پیش جسد خانمی در یکی از نقاط شهر یافت شد که پس از بررسی‌ها و اقدامات پلیس مشخص شد مقتوله بر اساس یک اختلاف خانوادگی توسط دامادش مبادرت به این جنایت کرده است.

وی با بیان اینکه قاتل پس‌از این جنایت فرار کرد و با وجود پیگیری‌ها و اقدامات پلیس محل اختفای وی کشف نشد، اظهارکرد: سرانجام پس از 9 سال و با اقدامات پلیسی و با پشتيباني اطلاعاتي پليس آگاهي محل اختفای قاتل فراری شناسایی شد.

سلگی ادامه داد: طي دو شبانه ‌روز تعقيب و مراقبت توسط مأمورین در محل مورد نظر در یکی از استان‌های مرکزي کشور، سرانجام  21 اردیبهشت قاتل متواري در يک عمليات ضربتي و غافلگیرانه توسط مأمورین دستگير شد.

فرمانده انتظامي ملایر با بیان اینکه پس از دستگیری و انتقال قاتل فراری به آگاهی، قاتل به جرم خود اعتراف کرد، تصریح کرد: قاتل در اعترافات خود بیان کرد که  مادر خانمش را به علت اختلاف خانوادگي به قتل رسانده و پس از ارتکاب قتل به ‌صورت کاملاً مخفيانه به شهرستان‌های ديگر متواري شده است.

گفتنی است؛ با تشکيل پرونده و تکميل مستندات قانوني، فرد قاتل دستگیرشده تحويل مراجع قضائي شد.

۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۹ ۰۲:۴۲ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن