اجتماعی

والدین نگران حضور دانش‌آموزان در مدارس نباشند

دبیر ستاد مقابله با کروناویروس اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از ضدعفونی و آماده سازی کامل مدارس برای شروع سالتحصیلی جدید خبرداد.

عبدالله جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به بازگشایی متفاوت مدارس در سال جاری به دلیل وجود کروناویروس در کشور، مطرح کرد: براساس  دستورالعمل‌های واصله از وزارت آموزش و پرورش در رابطه با شرایط 4 گانه شهرهای کشور( مناطق قرمز، زرد، نارنجی و سفید کروناویروس) تمامی مدارس، آماده اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در هرکدام از این شرایط هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر ضدعفونی کامل مدارس استان به منظور آغاز سال تحصیلی جدید و پذیرش حضوری دانش‌آموزان در مناطق زرد و سفید استان، تصریح کرد: والدین هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با حضور فرزندان خود در مدارس نداشته باشند چراکه تمامی تمهیدات بهداشتی اتخاذ شده است.

جعفری با اشاره به دراختیار گذاشتن حیاط تعدادی از مدارس به هیات جهت برپایی مراسمات عزاداری در ایام محرم و صفر، افزود: آموزش و پرورش با هماهنگی ستادتبلیغات اسلامی تعداد اندکی از فضای باز مدارس و اماکن تحت پوشش خود را به هیات داده است؛ لازم به ذکر است پس از برگزاری هر مراسم ، مدارس مذکور ضدعفونی خواهند شد.

لازم به ذکر است براساس دستورالعمل بازگشایی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش، مدارس به ترتیب در مناطق قرمز، زرد و سفید به صورت غیرحضوری، نیمه حضوری و نیمه غیر حضوری و عادی بازگشایی خواهد شد.

همچنین دانش‌آموزان محصل در مدارس پرجمعیت در شهرستان‌های زرد رنگ، به صورت زوج و فرد در محل حاضر خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن