سیاسی

دولت کارآمد نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه دولت همواره در مسائل مختلف سعی دارد تا برخلاف مجلس عمل کند، گفت: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های نمایندگان مردم در بهارستان، دولت برخلاف آنان عمل کرده و کار آمدی لازم را ندارد.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، افزایش ناگهانی مرغ و تخم مرغ را دپو نهاده‌های دامی از مدت‌ها قبل در بنادر دانست و افزود: براساس اسناد و مدارک موجود، دولت نهاده‌های دامی و روغن را که از اقلام مهم مصرفی مردم محسوب می‌شوند 270 روز تنها در یک بندر انبار کرده و از ورود آن به کشور خودداری می‌کرد.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون‌های مربوطه از بنادری که محل دپو اقلام اساسی بوده اند، عنوان کرد: دولت از مدت‌ها قبل اقلام خریداری شده را به دلیل مشخص شدن انتخابات آمریکا در بنادر دپو کرده بود؛ گرانی کنونی در بازار برای نمایندگان از زمان مطلع شدن از این اقدام دولت قابل پیش بینی بود.

فلاحی با تاکید براینکه مجلس با ارائه تذکرات و بیان مستندات وظیفه خود را در قبال گرانی موجود انجام داده است، اظهار کرد: علی رغم تلاش نمایندگان دولت همواره خلاف مجلس حرکت می‌کند؛ مخالفت با کالا برگی که پیشنهاد مجلس بود و سپس بیان آن به شکلی دیگر از زبان خودش نمونه بارز یکی از مخالفت‌های دولت با نمایندگان مردم است؛ متاسفانه درحال حاضر دولت کارآمدی لازم را ندارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن